wtorek, 12 stycznia 2016

Emilia Dziubak


Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić osobę, której ilustracje w książkach dla dzieci uwielbiam. Zawsze są trafione, wspaniale dopełniają tekst, przy czym zachowują swą odrębność i unikatowość. Emilia Dziubak, bo o niej mowa, należy do młodego pokolenia polskich ilustratorów książek dla dzieci. Jest absolwentką ASP w Poznaniu i laureatką min. VII edycji Nagrody Literackiej M. St. Warszawy, za ilustracje do książki 
" Proszę mnie przytulić ". Podaję Wam linka do autorskiego bloga ilustratorki http://emiliaszewczyk.blogspot.com/, zajrzyjcie koniecznie. 
Zachęcam Was do odwiedzenia PK i wypożyczenia sobie np. "Pożyczalskich", "Walizki Pana Hanumana ", " Dziewczynki z parku ", o której wcześniej Wam pisałam, " Kolorowego szalika" czy " Proszę mnie przytulić ". To jest obcowanie ze sztuką na wysokim poziomie !
 W jednym z wywiadów autorka powiedziała : " Inspiruje mnie spokój, cisza, przyroda to co jest najbliżej mnie ". Może zatem jest to recepta na sukces. 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Powrót

 Najwyższy czas wracać. Pięć lat przerwy wystarczy. Mateusz też ma pięć lat, wszystko idzie ku dobremu, wszystko się wyprostowało.